Branding & business coaching, la tine acasă

90 de întrebări pentru orice start în business

Poza-cutie-branding-business-coaching-cards-Be-your-brand-Adriana-Roman

1 din 2

antreprenori nu au o viziune foarte clară cu privire la creșterea afacerii lor.

1 din 3

start-up-uri eșuează în primul an de activitate.

2 din 3

antreprenori se simt copleșiți în primul an de activitate din cauza rolurilor multiple pe care e necesar să le acopere în business și nu au timp pentru a face o promovare eficientă.

conform ediției 2019 a Barometrului EY privind start-up-urile

Cum te ajută?

Am lucrat cu oameni care nu-și adresaseră niciodată anumite întrebări ESENȚIALE ce țineau de afacere sau de relevanța brandului lor în piață, iar lipsa lor de claritate era un motiv de teamă sau stagnare.

Dacă și tu îți dorești să începi cu dreptul, este important să treci prin aceste 90 de întrebări de branding și business.

E mai bine să îți clarifici de la început ce implică o afacere, decât să deschizi un SRL, să lansezi un produs sau un serviciu, fără a chestiona anumite lucruri și să vezi că, după câteva luni sau 1 an, nu mai poți susține acel business sau nu știi cum să ajungi la clienții potriviți. Când tragi linie, costurile tale vor fi cel puțin de 10 ori mai mari decât ai estimat inițial și poate nici nu ai ajuns acolo unde ți-ai propus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Soluții?

Am creat Branding & Business Cards ca un instrument valoros pentru cei care vor să își deschidă o afacere sau sunt în primul an de activitate și nu au apelat până acum la un coach în business sau un specialist în branding.

Întrebările afișate pe carduri sunt inspirate din sesiunile de consultanță și coaching cu peste

de clienți, aflați în etape diferite cu afacerile lor.

Construiește-și parașuta înainte să te arunci din avion! Parcurge cele 90 de întrebări și Brand Canvasul, iar percepția ta va fi una mult mai clară!

De ce să le folosești?

Majoritatea clienților mei au avut nevoie de îndrumare pentru a-și găsi răspunsuri la diferite întrebări și-a dobândi claritate cu privire la activitatea lor. Un procent foarte mare dintre cei cu care am lucrat nu cunoșteau elementele care interferează cu o afacere. Aveau o idee sau aveau deja un produs sau serviciu, însă NU știau:

care e nișa potrivită pentru ei

cine e clientul lor ideal, cui se adresează

ce include și cum îi poate ajuta brandingul

ce ar trebui să facă pentru a se putea poziționa și promova mai bine

de unde să înceapă, care e primul pas pe care-l au de făcut atunci când vor să-și lanseze afacerea

Cardurile sunt potrivite celor care…

1-antreprenorii-au-un-vis-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au un vis și au decis că e momentul să facă un prim pas pentru concretizarea lui

2-antreprenorii-au-un-hobby-monetizare-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Își doresc să
monetizeze un hobby

3-antreprenorii-deschid-o-afacere-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au în plan să își deschidă o afacere sau și-au deschis recent un business

4-antreprenorii-nu-au-claritate-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au o afacere, dar încă nu au claritate cu privire elementele importante ale brandingului

Ce conține cutia

90 de întrebări de branding & business

18 carduri introductive și de construire a unui Brand Canvas – baza identității vizuale a brandului tău

1 mapă tip șablon de lucru pentru Brand Canvas – schițare identitate vizuală

Prețul cutiei este de:

 390 RON 

Transportul este gratuit.

valoarea cardurilor echivalând cu cel puțin 3 sesiuni de coaching
(ceea ce înseamnă minim 900 RON).

Cum poți folosi cardurile?

01.

Cardurile merită a fi parcurse în sesiuni de lucru pe care să ți le planifici asemeni unor sesiuni de coaching 1:1.

02.

Blochează anumite ore în programul tău pentru a te putea conecta în proces.

03.

Ia-ți un jurnal sau o agendă ori, pur și simplu notează-ți într-un document răspunsurile, pentru ca la final să ai o perspectivă mai clară asupra ceea ce faci, pe cine ajuți în mod real cu produsele și serviciile tale și cum poți promova mai bine ceea ce faci.

Poza-branding-business-coaching-cards-Be-your-brand-Adriana-Roman-5

Pentru cei mai mulți antreprenori, lansarea unei afaceri este similară cu săritul din avion. Pe măsură ce se îndreaptă spre pământ, antreprenorii își construiesc o parașută și speră ca aceasta să se deschidă înainte ca ei să atingă pământul.

Robert Kiyosaki

Partea cea mai creativă

a pachetului de carduri îl reprezintă șablonul Brand Canvas, o hartă tipărită care să te ghideze în procesul de schițare a identității vizuale, dacă nu ai o identitate vizuală pentru brandul tău. Dacă ai deja una, merită să explorezi, să urmezi pașii și să testezi capacitatea de a-ți contura propria identitate de brand.

Logo-Be-your-Brand-by-Adriana-Roman

Cine este Adriana Roman?

Sunt mamă a doi copii, autor Bookzone, specialist în branding și coach acreditat.

În ultimii 5 ani am fondat Be Your Brand și Better Branding School, ambele proiecte având drept scop susținerea start-up-erilor – cei aflați la început de parcurs antreprenorial.

Am creat peste 50 de identități vizuale de brand și am oferit peste 200 de ore de consultanță și coaching în branding.

În colaborare cu Bookzone.ro am lansat 2 cărți inspirate din evoluția mea personală și profesională: Puterea Simplității (+ Ghid practic) și Cea mai frumoasă călătorie.

Mă implic în lansări de proiecte și sunt membru colaborator în echipa F.E.M.E.I.A. by Lavinia Melania Bratu.

Poza-Adriana-Roman-Be-your-brand-2

Mi-ar plăcea să…

înveți din experiența oamenilor cu care am lucrat.

Am avut clienți care aveau firma deja înființată, dar ei nu cunoșteau prin ce fel e unic sau diferit produsul lor față de ceea ce exista pe piață. Sau, clienți care aveau produsele create, dar nu se întrebaseră niciodată – Cine va cumpăra produsele mele? Cine ar avea nevoie de ele? – deci nu validaseră dacă produsele lor au cerere în piață și pot fi monetizate.

Așadar, provocările celor cu care am lucrat m-au inspirat să creez aceste carduri și să-ți ofer acele întrebări care echivalează cu cel puțin 3 sesiuni de branding & business coaching.

Testimoniale

Alina S.

Mi-a plăcut foarte mult să lucrez cu aceste carduri. Deși unele întrebări mi s-au părut provocatoare, a fost interesant să le parcurg și să găsesc răspunsuri. Nu mi-a venit să cred că am putut găsi răspunsuri foarte bune, deși unele întrebări nu mi le adresasem niciodată. Simt că am mai învățat ceva și știu acum care sunt acele puncte sensibile ale afacerii mele de care mă voi preocupa să le rezolv în etapa următoare.

Răzvan L.

A fost ca un joc, dar unul cu multe revelații. Nu mă puteam opri. Parcurgeam întrebare după întrebare și, deși aveam impresia că unele lucruri le știu foarte bine, am realizat că e necesar să insist pe anumite aspecte. Mi-am dat seama că trebuie să-mi clarific mai bine anumite informații ce țin de nișa mea, clientul ideal și cum îi fac eu viața mai bună prin ceea ce vreau să-i vând.

Mădălina P.

Cardurile au fost o manieră plăcută de a afla răspunsuri bune la întrebări aparent grele. Da, unele întrebări mi-au părut un pic dificile, dar de fapt percepeam acest lucru pentru că mă invitau să ies din zona de confort și să-mi fac acele teme pe care nu le-am făcut la lansarea afacerii.

Mădălina P.

Parcurgând întrebările am conștientizat că ceea ce transmite brandul meu nu este tocmai clar și coerent. Nu știam că identitatea vizuală e atât de cuprinzătoare – credeam că doar logoul și numele brandului contează. De asemenea, nu știam că pentru a mă simți împlinită în munca mea, brandul meu trebuie să reflecte și anumite valori de viață pe care le am și că e important să am viziunea unui scop mai înalt.

Mădălina P.

Întrebările au fost fix ceea ce am nevoie pentru a-mi da seaama ce mă limitează și ce pot face pentru a depăși limitările.

P.S. Mi-a plăcut Brand Canvasul – m-am jucat decupând din reviste și colorând. Mi-am dat seama că am de pus în echilibru culorile brandului, fonturile și logoul. Madalina P.