Description
Definirea identității vizuale de brand cuprinde definirea:
- Cromaticii
- Fonturilor
- Elementelor grafice
- Schițarea logo-ului
- Vizualuri Facebook + Story
Vom lucra pe definirea paletei cromatice pentru brandul tău, vom selecta fonturile potrivite, vom alege elementele grafice aliniate cu energia brandului tău și vom schița o versiune de logo.
În plus, vei avea acces la 3 resurse deja create pentru tine: 3 tipuri de template-uri de Canva pentru postări, Story și Cover.
Pe ele vei exersa postările tale și vei da o amprentă mai clară identității tale vizuale de brand.
Toate aceste acțiuni sunt menite să-ți aducă mai multă coerență în ceea ce privește vizibilitatea brandului tău.
Se lucrează 1:1 sau în grupe de maxim 4 persoane.
- Include o sesiune de lucru săptămânală.
- Durata programului: 5 întâlniri (maxim o lună și jumătate).
- Durata unei sesiuni este de 1.5 ore.
- Întâlnirile vor avea loc pe Zoom.
După înscriere îți voi trimite un plan cu ce ai de pregătit pentru cele 2 întâlniri de curs.
Planul și parcurgerea materialelor se face în prealabil sesiunilor de lucru, tocmai pentru a avea deja o direcție în minte și a putea ajunge la un rezultat concret.
Vei primi acces la un Mood Board în Canva, pe care va trebui să lucrezi.
Vei avea un video de suport care te va ghida pas cu pas pentru utilizarea Mood Board-ului.
Important: e necesar să-ți creezi un cont gratuit de Canva, dacă nu ai deja.
BONUSURI:
– Suport în grupul privat de lucru (Facebook).
– Template Canva eBook
– Template Canva Webinar/ Workshop
– Template Canva Roll-up