Acceptarea de sine – o practică pentru mai binele din viața ta

Dacă ai primi în dar o hartă a stării de bine, ce ai face cu ea?

Jurnalul-acceptarii-de-sine-by-Adriana-Roman-4-removebg-preview

Acceptarea de sine – o practică pentru mai binele din viața ta

Dacă ai primi în dar o hartă a stării de bine, ce ai face cu ea?

Jurnalul-acceptarii-de-sine-by-Adriana-Roman-4-removebg-preview

1 din 2

antreprenori nu au o viziune foarte clară cu privire la creșterea afacerii lor.

1 din 3

start-up-uri eșuează în primul an de activitate.

2 din 3

antreprenori se simt copleșiți în primul an de activitate din cauza rolurilor multiple pe care e necesar să le acopere în business și nu au timp pentru a face o promovare eficientă.

conform ediției 2019 a Barometrului EY privind start-up-urile

1 din 2

antreprenori nu au o viziune foarte clară cu privire la creșterea afacerii lor.

1 din 3

start-up-uri eșuează în primul an de activitate.

2 din 3

antreprenori se simt copleșiți în primul an de activitate din cauza rolurilor multiple pe care e necesar să le acopere în business și nu au timp pentru a face o promovare eficientă.

conform ediției 2019 a Barometrului EY privind start-up-urile

Cum te ajută?

Am lucrat cu oameni care nu-și adresaseră niciodată anumite întrebări ESENȚIALE ce țineau de afacere sau de relevanța brandului lor în piață, iar lipsa lor de claritate era un motiv de teamă sau stagnare.

Dacă și tu îți dorești să începi cu dreptul, este important să treci prin aceste 90 de întrebări de branding și business.

E mai bine să îți clarifici de la început ce implică o afacere, decât să deschizi un SRL, să lansezi un produs sau un serviciu, fără a chestiona anumite lucruri și să vezi că, după câteva luni sau 1 an, nu mai poți susține acel business sau nu știi cum să ajungi la clienții potriviți. Când tragi linie, costurile tale vor fi cel puțin de 10 ori mai mari decât ai estimat inițial și poate nici nu ai ajuns acolo unde ți-ai propus.

Cum te ajută?

Am lucrat cu oameni care nu-și adresaseră niciodată anumite întrebări ESENȚIALE ce țineau de afacere sau de relevanța brandului lor în piață, iar lipsa lor de claritate era un motiv de teamă sau stagnare.

Dacă și tu îți dorești să începi cu dreptul, este important să treci prin aceste 90 de întrebări de branding și business.

E mai bine să îți clarifici de la început ce implică o afacere, decât să deschizi un SRL, să lansezi un produs sau un serviciu, fără a chestiona anumite lucruri și să vezi că, după câteva luni sau 1 an, nu mai poți susține acel business sau nu știi cum să ajungi la clienții potriviți. Când tragi linie, costurile tale vor fi cel puțin de 10 ori mai mari decât ai estimat inițial și poate nici nu ai ajuns acolo unde ți-ai propus.

Soluții?

Am creat Branding & Business Cards ca un instrument valoros pentru cei care vor să își deschidă o afacere sau sunt în primul an de activitate și nu au apelat până acum la un coach în business sau un specialist în branding.

Întrebările afișate pe carduri sunt inspirate din sesiunile de consultanță și coaching cu peste

0

de clienți, aflați în etape diferite cu afacerile lor.

Soluții?

Am creat Branding & Business Cards ca un instrument valoros pentru cei care vor să își deschidă o afacere sau sunt în primul an de activitate și nu au apelat până acum la un coach în business sau un specialist în branding.

Întrebările afișate pe carduri sunt inspirate din sesiunile de consultanță și coaching cu peste

0

de clienți, aflați în etape diferite cu afacerile lor.

Construiește-și parașuta înainte să te arunci din avion! Parcurge cele 90 de întrebări și Brand Canvasul, iar percepția ta va fi una mult mai clară!

Construiește-și parașuta înainte să te arunci din avion! Parcurge cele 90 de întrebări și Brand Canvasul, iar percepția ta va fi una mult mai clară!

De ce să le folosești?

Majoritatea clienților mei au avut nevoie de îndrumare pentru a-și găsi răspunsuri la diferite întrebări și-a dobândi claritate cu privire la activitatea lor. Un procent foarte mare dintre cei cu care am lucrat nu cunoșteau elementele care interferează cu o afacere. Aveau o idee sau aveau deja un produs sau serviciu, însă NU știau:

De ce să le folosești?

Majoritatea clienților mei au avut nevoie de îndrumare pentru a-și găsi răspunsuri la diferite întrebări și-a dobândi claritate cu privire la activitatea lor.

Un procent foarte mare dintre cei cu care am lucrat nu cunoșteau elementele care interferează cu o afacere. Aveau o idee sau aveau deja un produs sau serviciu, însă NU știau:

Jurnalul este potrivit celor care...

Jurnalul este potrivit celor care...

1-antreprenorii-au-un-vis-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au un vis și au decis că e momentul să facă un prim pas pentru concretizarea lui

3-antreprenorii-deschid-o-afacere-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au în plan să își deschidă o afacere sau și-au deschis recent un business

2-antreprenorii-au-un-hobby-monetizare-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Își doresc să
monetizeze un hobby

4-antreprenorii-nu-au-claritate-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au o afacere, dar încă nu au claritate cu privire elementele importante ale brandingului

1-antreprenorii-au-un-vis-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au un vis și au decis că e momentul să facă un prim pas pentru concretizarea lui

3-antreprenorii-deschid-o-afacere-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au în plan să își deschidă o afacere sau și-au deschis recent un business

2-antreprenorii-au-un-hobby-monetizare-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Își doresc să
monetizeze un hobby

4-antreprenorii-nu-au-claritate-carduri-branding-business-coaching-adriana-roman-be-your-brand

Au o afacere, dar încă nu au claritate cu privire elementele importante ale brandingului

Ce conține jurnalul

Prețul cutiei este de:

249 RON

0 Ron

Transportul este gratuit.

valoarea cardurilor echivalând cu cel puțin 3 sesiuni de coaching (ceea ce înseamnă minim 900 RON).

Ce conține jurnalul

Prețul cutiei este de:

249 RON

0 Ron

Transportul este gratuit.

valoarea cardurilor echivalând cu cel puțin 3 sesiuni de coaching (ceea ce înseamnă minim 900 RON).

Cum poți folosi jurnalul?

01.

Cardurile merită a fi parcurse în sesiuni de lucru pe care să ți le planifici asemeni unor sesiuni de coaching 1:1.

02.

Blochează anumite ore în programul tău pentru a te putea conecta în proces.

03.

Ia-ți un jurnal sau o agendă ori, pur și simplu notează-ți într-un document răspunsurile, pentru ca la final să ai o perspectivă mai clară asupra ceea ce faci, pe cine ajuți în mod real cu produsele și serviciile tale și cum poți promova mai bine ceea ce faci.

Cum poți folosi jurnalul?

01.

Cardurile merită a fi parcurse în sesiuni de lucru pe care să ți le planifici asemeni unor sesiuni de coaching 1:1.

02.

Blochează anumite ore în programul tău pentru a te putea conecta în proces.

03.

Ia-ți un jurnal sau o agendă ori, pur și simplu notează-ți într-un document răspunsurile, pentru ca la final să ai o perspectivă mai clară asupra ceea ce faci, pe cine ajuți în mod real cu produsele și serviciile tale și cum poți promova mai bine ceea ce faci.

Pentru cei mai mulți antreprenori, lansarea unei afaceri este similară cu săritul din avion. Pe măsură ce se îndreaptă spre pământ, antreprenorii își construiesc o parașută și speră ca aceasta să se deschidă înainte ca ei să atingă pământul.

Robert Kiyosaki

Pentru cei mai mulți antreprenori, lansarea unei afaceri este similară cu săritul din avion. Pe măsură ce se îndreaptă spre pământ, antreprenorii își construiesc o parașută și speră ca aceasta să se deschidă înainte ca ei să atingă pământul.

Robert Kiyosaki

Partea cea mai creativă

a pachetului de carduri îl reprezintă șablonul Brand Canvas, o hartă tipărită care să te ghideze în procesul de schițare a identității vizuale, dacă nu ai o identitate vizuală pentru brandul tău. Dacă ai deja una, merită să explorezi, să urmezi pașii și să testezi capacitatea de a-ți contura propria identitate de brand.

Logo-Be-your-Brand-by-Adriana-Roman

Partea cea mai creativă

a pachetului de carduri îl reprezintă șablonul Brand Canvas, o hartă tipărită care să te ghideze în procesul de schițare a identității vizuale, dacă nu ai o identitate vizuală pentru brandul tău. Dacă ai deja una, merită să explorezi, să urmezi pașii și să testezi capacitatea de a-ți contura propria identitate de brand.

Logo-Be-your-Brand-by-Adriana-Roman

Cine este Adriana Roman?

Sunt mamă a doi copii, autor Bookzone, specialist în branding și coach acreditat.

În ultimii 5 ani am fondat Be Your Brand și Better Branding School, ambele proiecte având drept scop susținerea start-up-erilor - cei aflați la început de parcurs antreprenorial.

Am creat peste 50 de identități vizuale de brand și am oferit peste 200 de ore de consultanță și coaching în branding.

În colaborare cu Bookzone.ro am lansat 2 cărți inspirate din evoluția mea personală și profesională: Puterea Simplității (+ Ghid practic) și Cea mai frumoasă călătorie.

Mă implic în lansări de proiecte și sunt membru colaborator în echipa F.E.M.E.I.A. by Lavinia Melania Bratu.

Cine este Adriana Roman?

Sunt mamă a doi copii, autor Bookzone, specialist în branding și coach acreditat.

În ultimii 5 ani am fondat Be Your Brand și Better Branding School, ambele proiecte având drept scop susținerea start-up-erilor - cei aflați la început de parcurs antreprenorial.

Am creat peste 50 de identități vizuale de brand și am oferit peste 200 de ore de consultanță și coaching în branding.

În colaborare cu Bookzone.ro am lansat 2 cărți inspirate din evoluția mea personală și profesională: Puterea Simplității (+ Ghid practic) și Cea mai frumoasă călătorie.

Mă implic în lansări de proiecte și sunt membru colaborator în echipa F.E.M.E.I.A. by Lavinia Melania Bratu.

Mi-ar plăcea să...

înveți din experiența oamenilor cu care am lucrat.

Am avut clienți care aveau firma deja înființată, dar ei nu cunoșteau prin ce fel e unic sau diferit produsul lor față de ceea ce exista pe piață. Sau, clienți care aveau produsele create, dar nu se întrebaseră niciodată – Cine va cumpăra produsele mele? Cine ar avea nevoie de ele? – deci nu validaseră dacă produsele lor au cerere în piață și pot fi monetizate.

Așadar, provocările celor cu care am lucrat m-au inspirat să creez aceste carduri și să-ți ofer acele întrebări care echivalează cu cel puțin 3 sesiuni de branding & business coaching.

Mi-ar plăcea să...

înveți din experiența oamenilor cu care am lucrat.

Am avut clienți care aveau firma deja înființată, dar ei nu cunoșteau prin ce fel e unic sau diferit produsul lor față de ceea ce exista pe piață. Sau, clienți care aveau produsele create, dar nu se întrebaseră niciodată – Cine va cumpăra produsele mele? Cine ar avea nevoie de ele? – deci nu validaseră dacă produsele lor au cerere în piață și pot fi monetizate.

Așadar, provocările celor cu care am lucrat m-au inspirat să creez aceste carduri și să-ți ofer acele întrebări care echivalează cu cel puțin 3 sesiuni de branding & business coaching.

Testimoniale

Testimoniale

* Toate prețurile sunt în RON.
** IMPORTANT: Această ofertă NU include drepturi de revânzare, drepturi de marcă sau drepturi de cadouri. Șabloanele sunt concepute pentru a vă ajuta să vindeți propriile produse și servicii și nu puteți vinde, partaja sau oferi șabloanele noastre sub nicio circumstanță.
NU APARȚINE FACEBOOK: Acest site nu face parte din site-ul Facebook™ sau Facebook Inc. În plus, acest site NU este garantat de Facebook™ în niciun fel.
FACEBOOK este o marcă comercială a FACEBOOK, Inc.
DISCLAIMER: Vă rugăm să înțelegeți că rezultatele dvs. vor varia și depind de mulți factori, inclusiv, dar fără a se limita la, backgroundul, experiența și etica profesională. Toate afacerile implică riscuri, precum și luarea unor eforturi și acțiuni regulate și consecvente.